Got any questions?

Q&A


We zijn altijd bereikbaar voor al je vragen, maar misschien vind je hier ook een antwoord op je vraag. Toch niet gevonden? Je kan je vraag ook stellen via mail, telefoon of chat. aan de antwoorden van deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend. 

vragen over

de webshop

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

Dit verschilt per product, sommige producten hebben we op voorraad, andere producten gaan op bestelling. Producten die wij op voorraad hebben verzenden we op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Over het algemeen heb je het product dan de volgende dag binnen. Bij producten die op bestelling worden geleverd, duurt het gemiddeld 3 werkdagen voordat het product bij je binnen is.

Op de website staat bij elk product of wij het op voorraad hebben. Zijn er verschillende kleuren of afmetingen? Maak dan eerst je keuze, onder je keuze staat dan of er voorraad is, hoeveel stuks er nog zijn of dat het per nabestelling gaat. Dit verschilt dus per product, per kleur en per afmeting. Zo kan het voorkomen dat we wel een product op voorraad hebben, maar niet de kleur die je wilt.

Kan ik met mijn cadeaukaart betalen?

Op dit moment nog niet, maar we zijn er wel serieus mee bezig om op korte termijn de mogelijkheid aan te bieden om gift cards te kopen en verzilveren. Meld je aan op de nieuwsbrief en blijf als eerste op de hoogte.

Waar verzenden jullie allemaal heen?

Wij versturen standaard onze producten naar adressen in Nederland en België. Wil je graag een product naar een ander land verzenden? Neem dan even contact met ons op. We kunnen overal naar verzenden, maar de verzendkosten verschillen per land. Je kan ons bereiken via email & telefoon.

Is jullie hele assortiment ook beschikbaar in de winkels?

99% van alle producten die we verkopen op de website, verkopen we ook in de shop. Het kan alleen wel zo zijn dat wij enkel showmodellen hebben en geen voorraad. Als op de webshop staat aangegeven dat een product beschikbaar is per nabestelling, dan is de kans groot dat wij alleen een showmodel hebben in de shop. Dit betekent wel dat je het product in het echt kan zien in de shop, je kan het voelen en kleuren in het echt ervaren. Wil je zeker weten of we een bepaald product hebben? Bel of mail ons dan even.  

vragen over

bestellingen

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Bij We are Now is de gemiddelde levertijd 2-3 werkdagen.  In het weekend wordt er niet geleverd. Houdt er dus rekening mee dat je, wanneer je je bestelling op woensdag, donderdag of vrijdag plaatst, deze na het weekend wordt geleverd.

Het kan natuurlijk voorkomen dat door externe factoren, je bestelling een dag later bezrgd wordt. Je ontvangt dan een e-mail dat de levertijd wordt overschreden. Natuurlijk, doen we er alles aan om onze levertijd zo goed mogelijk te handhaven.

Wanneer je je bestelling afhaalt op locatie, is de levertijd afhankelijk van onze voorraad. Wij nement hierover contact met je op na het ontvangen van jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact met ons op, wij helpen je graag verder!

Dit kan natuurlijk ook wanneer je ervoor gekozen om je bestelling op locatie af te halen.

Ik heb geen bevestiging E-mail ontvangen?

De email kan in je spam terecht zijn gekomen, of je hebt misschien een typfout gemaakt bij het invullen van je gegevens. Heb je een werkdag later nog steeds geen mail ontvangen? Laat het ons dan even weten.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Om je op de hoogte te houden van de status van jouw bestelling, stuurt We are Now je na elke stap in het bestelproces een bevestiging van de laatste status. Is het product besteld en afgerekend dan krijg je daarvan een mailtje. Zodra het pakketje verzonden is, krijg je daar ook een mailtje van. 

Is het mogelijk om mijn bestelling als cadeau te verpakken?

Jazeker dat is mogelijk. Wij rekenen hier geen extra kosten voor. Vermeld bij het afrekenen (onder het kopje: order notes) dat je graag de bestelling – of gedeelte van de bestelling – in cadeauverpakking wilt ontvangen. Vermeld daar ook een eventuele felicitatie-tekst bij.

vragen over

betalingen

Wat is jullie bankrekeningnummer?

IBAN: NL62 KNAB 0256 0976 07
BIC: KNABNL2H

Op aanvraag is het mogelijk om per factuur te betalen (dit is bijvoorbeeld handig als je zakelijk iets wilt bestellen). Vermeld dan het bonnummer als betalingskenmerk. Producten worden pas verzonden als de factuur is voldaan. Uiteraard houden we je op de hoogte via mail. 

Wat zijn jullie betaalmogelijkheden?

Via de webshop kun je betalen met PayPal, iDeal of via Bancontant. Bij ons op locatie is het mogelijk om contant te betalen, pinnen of per creditcard. Als laatste mogelijkheid is het mogelijk om facturen per overboeking te betalen. 

Is het veilig om via iDEAL te betalen?

Ja, de betalingen aan We are Now worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van hele grote andere webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling direct door We are Now verwerkt worden en geldt de gewone levertijd. Mocht je nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan op hun website

Kan ik ook zelf mijn betaling overschrijven via mijn bank?

Het is ook mogelijk om een handmatige overschrijving te doen. Wanneer de betaling is ontvangen zullen wij de order direct in behandeling nemen en versturen. Je kunt het bedrag van je bestelling overmaken naar het volgende rekeningnummer:

IBAN: NL62 KNAB 0256 0976 07
BIC: KNABNL2H
T.N.V.: We are Now

Bij betaling altijd het ordernummer + jouw naam vermelden voor een snelle afhandeling. Naar verwachting zal de betaling binnen 1-2 werkdagen binnen zijn.

Waarom staat er Mollie op mijn bankafschrift?

Alle internetbetalingen zijn ondergebracht bij Mollie. Zo zijn we er zeker van dat we meer betalingsopties en veiligheid aan kunnen bieden. Jouw betaling zal worden verricht aan Mollie, die de betalingen verzamelt voor ons en deze vervolgens aan ons overmaakt. Dat is de reden dat jij op jouw bankafschrift Mollie ziet staan. 

vragen over

in house production

Kan ik ook terecht voor een branding opdracht?

Jazeker, wij maken ook logo’s, huisstijlen en meer grafisch werk op maat. Kijk hier voor onze portfolio.

Waar kan ik voorbeelden zien van de In House Production?

Kijk hier voor onze portfolio.

Waar zit jullie In House Production?

De afdeling In House Production zit op hetzelfde adres als de shop: Zwaanshals 290, 3035 KN Rotterdam. In de basement worden komen al onze creaties tot leven. Je bent altijd welkom voor een kopje koffie!

Wat zijn de mogelijkheden van de In House Production?

Er zijn meerdere custom mogelijkheden, even op een rijtje:
– Custom grafisch werk (concept, illustratie, graphic, animatie etc.).
– Custom Collabs (We Are Now producten).
– Vrij werk (coole opdrachten, out of the box oplossingen!).

Lees meer over onze In House Production of kijk voor een indruk van de mogelijkheden op onze portfolio.

vragen over

kunstwerken

Kan ik ook kunst kopen via de webshop?

Ja, maar originele kunstwerken verkopen we niet direct via de webshop. Het is wel mogelijk om alvast aan te geven dat je een kunstwerk wilt kopen. Wij reserveren het betreffende werk dan meteen. Dit doen wij omdat we willen dat alle klanten het kunstwerk eerst in het echt ziet. Dit kan bij ons in de shop, maar dat kan ook bij je thuis (zie services).

Op de website staan wel alle foto’s van alle kunstwerken. Daarbij staat alle extra informatie die je nodig hebt (materiaal, prijs, afmeting, kunstenaar). Heb je interesse in een kunstwerk, dan kan je het komen zien in de shop, of wij komen langs met het kunstwerk. Dit geldt ook voor fotografie en unieke beelden.

Voor de rest wijst het zichzelf ook uit, want producten die wel in de webshop te koop zijn kun je aanklikken en afrekenen. Bij de kunstwerken is deze mogelijkheid niet aanwezig.

Wanneer komen er weer nieuwe kunstwerken?

Dat verschilt nogal per kunstenaar. Van sommige kunstenaars hebben wij alle kunstwerken, van andere kunstenaars hebben we maar 2 tot 3 kunstwerken. Wil je weten wat een kunstenaar nog meer voor beschikbaar werk heeft? Neem dan contact met ons op.

Betreft nieuwe kunstwerken van nieuwe kunstenaars, ligt het er maar net aan of we nieuwe kunstenaars introduceren. We hebben hier geen vast stramien in. De ene maand hebben we drie nieuwe kunstenaars, de andere drie maanden, maar één nieuwe kunstenaar. Wil je op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

Ik ben kunstenaar, kan ik mijn werk laten zien?

Bij We are Now zijn we altijd op zoek naar de volgende lichting talentvolle kunstenaars. Helaas kunnen we niet elk talent bij ons zien, maar we zeggen nooit ‘nee’ op voorhand. Kijk hier voor alle informatie & het uploaden van je werk.

Kan ik kunstwerken ook thuis zien?

Jazeker! Wij bieden geheel vrijblijvend en kosteloos aan om kunstwerken thuis te zien. Jij kiest welk kunstwerk (of meerdere kunstwerken) je graag thuis wilt zien, dan maken we een afspraak wanneer we langs kunnen komen. Vaak is binnen 5minuten al duidelijk welk kunstwerk past in het interieur. 

Wil je het kunstwerk meteen houden? Dat kan, wij hebben een mobiel pinapparaat waardoor we meteen het kunstwerk kunnen afrekenen. Is het kunstwerk toch niet wat je ervan voorstelde? Geen probleem, we nemen het kunstwerk kosteloos weer mee terug.

Hangen jullie de kunstwerken ook op?

Nee, dit valt niet onder onze werkzaamheden. Vooral gezien het feit dat muren verschillen en de kunstwerken recht moeten hangen. We hebben wel adressen van hele capabele vakmannen die het graag voor je doen. Het transport van de kunstwerken doen we wel zelf.

Kan ik de kunstwerken verzekeren?

Over het algemeen vallen onze kunstwerken onder de inboedel. Wij werken niet met kunstwerken in een bepaalde prijsklasse dat hiervoor een speciale kunstverzekering moet worden afgesloten. Koop je een kunstwerk boven de €3.000 dan raden we aan om contact op te nemen met je verzekeraar.

vragen over

Design

Mijn favoriete kleur is uitverkocht!

Wij hebben niet standaard hele collecties op voorraad. Al onze leveranciers werken ook op nabestelling, dus wij kunnen gemakkelijk en snel schakelen. Wil je een product hebben in een bepaalde kleur die bij ons uitverkocht is? Geen probleem! Binnen drie werkdagen hebben wij dit op voorraad en verzenden dit eventueel kosteloos op.

Wanneer komen er weer nieuwe producten?

Dat ligt er helemaal aan of er nieuwe producten van onze leveranciers komen. Wij kijken altijd of nieuwe producten passen bij onze art & design house. Als er nieuwe producten binnen komen dan communiceren wij dat altijd in onze nieuwsbrief. Wil je dus als eerste op de hoogte zijn, dan kan je je aanmelden voor de nieuwsbrief.

Ik heb nog een aanbeveling voor een nieuw merk.

We zijn altijd op zoek naar nieuwe kunstenaars en merken! Op dit moment zijn we erg tevreden met onze collectie van designproducten, maar we zijn altijd geïnteresseerd in nieuwe merken. Heb je een voorstel? Stuur ons dan een berichtje.

Is het mogelijk om producten in bulk te kopen?

Ja dat is mogelijk, neem dan een kijkje bij onze zakelijke mogelijkheden.

vragen over

Retourneren

Kan ik mijn aankoop ten alle tijden ruilen of retourneren?

Voor de producten uit de webshop geldt dat je je geld terug krijgt, mits je dit binnen 14 dagen hebt aangegeven. Bijvoorbeeld via mail, telefoon of deze pagina. Na deze periode wordt de aankoop beschouwd als definitief. Klik hier voor de ruil en retourneer voorwaarden. Daar vind je ook alle voorwaarden en hoe je pakketjes terug kan sturen.

Voor de kunstwerken gelden deze voorwaarden niet. Kijk daarvoor bij deze Algemene Voorwaarden. Omdat wij al onze klanten de mogelijkheid geven om het kunstwerk te zien en te inspecteren voordat men overgaat tot koop, is het niet mogelijk om kunstwerken te retourneren.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachte veranderd? Wil je de  bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?

Zodra je het product hebt geretourneerd, ontvang je je geld terug op dezelfde manier als je betaald hebt. Dus heb je betaald via iDeal, dan krijg je het bedrag ook elektronisch terug. Heb je contant in de winkel betaald? Dan krijg je het retourbedrag ook contant terug.

vragen over

verzendingen

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Dat verschilt per pakketje. Over het algemeen werken wij met PostNL en DHL.

Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?

Dat ligt eraan hoe we je pakketje hebben verzonden. Past het product in een brievenbuspakketje? Dan heb je geen Track&Trace mogelijkheid. Bij alle andere pakketjes is er deze mogelijkheid wel. Je krijgt dan een mailtje van de postaanbieder met de Track&Trace.

Mijn pakketje is beschadigd!

Vervelend dat het pakketje niet op de juiste wijze is aangekomen. We willen je dan vragen om foto’s te maken van de schade en deze naar ons te mailen. Wij gaan dan kijken waar het fout is gegaan en gaan op zoek naar een passende oplossing als ook het product is beschadigd.

vragen over

Klachten en garantie

Ik heb een klacht.

Heb je een klacht? Wij willen dit graag goed en snel oplossen, kijk daarvoor op deze pagina.

Mijn product is kapot!

Werkt je aankoop niet naar behoren of ben je er niet tevreden over? Herroepen van je product is mogelijk binnen 14 dagen, kijk daarvoor hier. Werkt een product niet naar behoren? Informatie over garanties, kijk hier.

vragen over

overige

Wat wordt er met mijn gegevens gedaan?

De Privacy Policy geldt voor iedereen die de website www.visit-now.nl bezoekt. Deze website is in het Beheer van We are Now, de contact gegevens zijn te vinden op deze website. Sommige gegevens die voortkomen uit één of meer bezoeken aan deze website worden permanent bewaard, dit gebeurt echter wel anoniem. De gegevens zullen dus nooit te herleiden zijn naar een persoon of organisatie. Deze gegevens zullen ook niet gedeeld of verkocht worden aan derden. Informatie die u ons zelf verstrekt wordt ook puur en alleen gebruikt voor hetgeen wij u beloofd hebben en ook deze gegevens zullen niet gedeeld of verkocht worden aan derden.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Onder elke verstuurde nieuwsbrief is er de mogelijkheid om je uit te schrijven. Je klikt dan simpel op ‘unsubscribe’ en je ontvangt geen nieuwsbrieven meer van We Are Now.