WORK HARD, PLAY HARDER!

  • NL
  • UK

POWERING FOOD IMPROVEMENT
FOODSQUAD IDENTITY

Foodsquad is een initiatief van Hutten Catering. Het is een organisatie die met verschillende partners, nieuwe en toekomstige oplossingen voor voedsel problemen wil verkennen.

Voor Foodsquad hebben we en nieuw logo, identiteit en een teaser clip gemaakt. Als basis voor de huisstijl hebben we het superteam van food-specialisten genomen met het icoon als een soort superman embleem. Het icoon wordt gevormd door de letters ‘F’ en ‘S’. En de Foodsquad super guy is de key visual geworden.
CLIENT: HUTTEN CATERING
ASSIGNED BY: TYPISCH BERNICE

POWERING FOOD IMPROVEMENT
FOODSQUAD IDENTITY

Foodsquad is an initiative from Hutten Catering. It’s an organisation that wants to explore different, new and future solutions for food problems which different partners.

For Foodsquad we made a new logo and identity as well as a teaser clip. As a basis for the identity we took the super team of food specialists with the icon as a kind of superman emblem. The icon is formed by the letters ‘F’ and ‘S’, and the Foodsquad super guy has become the key visual.
CLIENT: HUTTEN CATERING
ASSIGNED BY: TYPISCH BERNICE
  • NL
  • UK

INTRODUCING FOOD IMPROVEMENT
FOODSQUAD BRAND MOVIE

Voor de Foodsquad brandmovie zijn we uitgegaan van absurde beelden die laten zien hoe ver Foodsquad kan gaan in het experimenteren met voedsel.

Het filmpje is gebaseerd op fotografie waar we zelf subtiele beweging in hebben aangebracht.

We zijn trots dat we jullie deze clip kunnen tonen. Het concept kwam tot stand met de hulp van ‘Typisch Bernice’.
CLIENT: HUTTEN CATERING
ASSIGNED BY: TYPISCH BERNICE

INTRODUCING FOOD IMPROVEMENT
FOODSQUAD BRAND MOVIE

For the Foodsquad brand movie, we started with absurd images that show how far Foodsquad can go in experimenting with food.

The video is based on photography in which we have added subtle movements ourselves.

We are proud to show you this clip. The concept was created with the help of "Typisch Bernice".
CLIENT: HUTTEN CATERING
ASSIGNED BY: TYPISCH BERNICE
  • NL
  • UK

GET A TASTE FOOD IMPROVEMENT
FOODSQUAD CAMPAIGN

Hutten catering vroeg ons ook om een poster, flyer en narrowcasting te ontwerpen voor een Foodsquad evenement op een universiteit dat ze aan het plannen waren.

Het idee is dat de leerlingen zich kunnen inleven als de Foodsquad helden van de toekomst. Met andere woorden, van leerling/student kunnen uitgroeien tot een volwaardig Foodsquad member.
CLIENT: HUTTEN CATERING
ASSIGNED BY: TYPISCH BERNICE

GET A TASTE OF FOOD IMPROVEMENT
FOODSQUAD CAMPAIGN

Hutten Catering also asked us to design a poster, flyer and narrowcasting for a Foodsquad event at a university they were planning.

The idea is that the students can imagine themselves as the Foodsquad heroes of the future. In other words, they can grow from a pupil/student into a full Foodsquad member.
CLIENT: HUTTEN CATERING
ASSIGNED BY: TYPISCH BERNICE

LET'S HAVE SOME COFFEE...
DROP US A NOTE

Hebben wij je geïnspireerd of geïnteresseerd? Denk je dat wij de juiste partij zijn voor jouw merk of bedrijf? Of wil je gewoon eens praten over die ideeën die jij hebt? Vul dan het formulier hiernaast in en dan nemen we contact met je op. Gewoon een complimentje stellen we natuurlijk ook altijd op prijs!
//
Did we inspire you or did interest you? Do you think we are the right team for that assignment for your brand or company? Or do you just want to talk about the ideas you have? Then fill in the form on the left and we will contact you. Of course we always appreciate a compliment!

Fout: Contact formulier niet gevonden.