Gasterra is een bedrijf met meer dan 200 medewerkers dat handelt in aardgas en is een belangrijke schakel in de Nederlandse gasvoorziening. Het energievraagstuk is uiterst complex daarom levert Gasterra een actieve bijdrage aan de verdieping en verbreding van kennis in duurzaamheid.
Het begon allemaal als de Gasterra Transitie Jaar Prijs (GTJP). Maar toen deze prijs verder ging onder de naam Gasterra Energizer Award (GTEA) en zich volledig richtte op afstuderende studenten, kwam Artishock Events naar ons om het logo te restylen.
Naast deze logo/huisstijl restyling, hebben we tevens alle promotionele en presentatie items voor het event ontworpen.
Het begon allemaal als de Gasterra Transitie Jaar Prijs (GTJP). Maar toen deze prijs verder ging onder de naam Gasterra Energizer Award (GTEA) en zich volledig richtte op afstuderende studenten, kwam Artishock Events naar ons om het logo te restylen.
Naast deze logo/huisstijl restyling, hebben we tevens alle promotionele en presentatie items voor het event ontworpen.